9 oktober 2014

CATERPILLAR BOOTS

Alltså jag vill ha ett par såna här skor! Trodde aldrig i hela mitt liv att jag skulle vilja ha ett par. Har alltid tyckt att de ser så stora och klumpiga ut och att de inte hör in i "modevärlden" på något sätt. Men nu, bara helt plötsligt, så ser man dem överallt. I tidningar, på bloggar, i stan - jaaa överallt! Och nu vill jag plötsligt ha ett eget par. Vad har tagit åt mig?! Mamma köpte för ungefär fem år sedan ett par liknande skor som jag bra skulle kunna använda nu MEN de har rundad tå och är inte helt exakt lika som dessa så jag tror nog inte jag kommer börja använda dom. Förknippar dom dessutom med när man gick i lågstadiet och jag lånade dom när jag skulle och ränna pulkka. Såå helst skulle jag vilja ha ett par nya hehe. Tycker det är roligt när det är trendigt med ett par skor som är bekväma att gå i och som man täcks ha i skolan och inte bara på bild. Tråkigt nog brukar det oftast sluta så när jag köpt ett par nya skor.

DIRKETLÄNK.

4 kommentarer:

  1. Hehehe, kul att ha vari före sin tid nån gång. :D Har ett par 5-6 år gamla caterpillars som sjunger på sista versen. Hållbara små jäklar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha xD jag vet dock inte om det blir ett par äkta eller ett par oäkta... men om du säger att dina har varit så hållbara så kanske man skulle ta och köpa ett par äkta? :)

      Radera
    2. Mina har varit extremt hållbara. Köpte dom begagnade och dom har utsatts för ganska hårda påfrestningar. (Dom var bland annat Nortons favvoskor när han var valp. Gött att bita i dem tydligen.)
      Tips, kika på huuto.net. Såg att där fanns ett par 36:or med utgångspris 70 € som såg splitternya ut.
      Men det är klart. Man betalar mycket för märket. Jag tror inte att ett par kopior för 50 € är sämre på något sätt, men då får man ju inte den lilla söta grävmaskinen på dem. :D

      Radera
    3. Åjj nemen tusen tack för tipset! Ska genast ta och kolla in sidan. :D Kanske det blir ett köp! Bra att de är hållbara, har inte haft ett par ordentliga vinterskor sedan jag gick i lågstadiet så det börjar kanske bli dags för det nu... ;)

      Radera