10 november 2014

10.11.2014

Hej alla! Eller kanske det är mer passande att säga gokväll? Hade problem med internet tidigare idag, därav den kassa uppdateringen. Jag har dessutom varit på språng hela kvällen. Direkt efter skolan stack jag iväg till stan med syrran och shoppade loss. Finns verkligen jättemycket fint just nu, speciellt vid Lindex. Man ser massa päls och paljetter överallt. ME LIKE! Efter den trevliga shoppingrundan traskade jag iväg till pappas kontor och städade. Inte det roligaste att ha ett städ-jobb men vad gör man inte för att få pengar? Behövs verkligen nu när det börjar närma sig jul...

Läxorna är gjorda och sminket är borta. Skönt. Nu ska jag lägga lite pussel (vi är snart färdiga!!) med resten av familjen. Hoppas ni alla har det bra!
Det är inte varje dag man ser mig i mössor, men idag var jag illa tvungen eftersom håret var otroligt skitigt. Heh! Ni hittar den vid H&M.

1 kommentar: