11 november 2014

11.11.2014

Tisdag. Idag har jag endast gjort saker som fallit mig i smaken. När jag kom hem från skolan byggde vi färdigt pusslet och sen chillade jag framför datorn en stund innan det var dags för mat. Efter middagen fick jag värsta "jag-måste-se-Hannah-Montana-the-Movie" tanke så jag klickade igång filmen. Alltid lika bra, hur gammal man än blir! Favoritscenen är helt klart när Travis upptäcker att Miley är Hannah. Gråter ALLTID i den scenen haha.

Förutom att kollat film har jag även besökt biblioteket ikväll. Som jag skrev tidigare har jag läst If I stay och den andra boken When I let you go, men efter jag sett filmen om och om igen kände jag att det var dags att fräscha upp minnet och läsa slutet. Minns typ hur andra boken började men inte sådär värst bra hur den slutade så det är roligt att läsa den igen. Tycker ni ska springa (ok springa behöver ni då kanske inte göra) till närmsta bibliotek och låna denna. Verkligen sååå bra!

Ska fortsätta läsa vidare nu och sen ska jag kolla på Svenska hollywoodfruar. Ikväll visas avsnittet när Maria Montazami besöker Jeppis. Spännande...
Har myst i mina gamla, men väldigt sköna, pyjamasbyxor heeela kvällen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar