16 november 2014

16.11.2014

Vilket trist väder denna söndag bjuder på. Fast kanske lika bra det, har ändå alltför mycket läxor att ta tag i. Rella läxan är så gott som gjord så nu har jag bara finska kvar. Skönt att ha någonting överstökat. Drack på samma gång andra glöggen för i vinter och hade på levande ljus. Mysfaktor på hög nivå! Blir ju också lite roligare att plugga då. Förutom läxor har jag suttit i soffan i stort sätt hela morgonen och läst. Har läst lite mer än halva boken så nu är det inte mycket kvar. Vill dock inte läsa ut den, hatar känslan när man läst ut en bok (samma känsla får jag när jag sett klart en serie). Det känns som att någon överger en. Haha fråga inte varför!

Ska ta och läsa lite och sen måste jag väl bege mig ut. Har inte varit utomhus på flera dar... Mamma och pappa börjar bli riktigt irriterade när jag bara sitter framför datorn och bloggar dagarna i ända. Enligt dom ska jag gå ut och hitta på något. Men alltså kom igen, hur mycket finns det liksom att göra här ute på landsbygden?! Pappas förslag var att ta med mig skrinnskorna och gå till ishallen. Well, dream on!
En bok värd att läsas. Men kom ihåg att läsa ettan (If I stay/ om jag stannar) före du läser denna.

4 kommentarer:

  1. det skulle vara roligt om du kunde göra en ja/nej tag som Bella har gjort på hennes blogg :)

    SvaraRadera
  2. Vad har du på dig på bilden? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria28 november 2014 11:12

      Joggingbyxor ♥

      Radera
  3. Skulle du inte kunna ladda upp nå bilder när du har joggingbyxor? :)

    SvaraRadera