2 november 2014

2.11.2014

God morgon! Sovit gott? Jag har sovit bra men ändå känns det som om jag inte fått tillräckligt med sömn. Är supertrött och vet inte hur jag ska orka vara upp hela dagen. Fattar inte, jag sov ju ändå nio timmar... Jättetråkigt också när jag vaknar så himla tidigt på helgerna. Det suger fruktansvärt mycket. Jag vill sova längre! Tror det längsta jag sovit i hela mitt liv är till halv tolv, och då hade vi ändå kommit hem från en resa. Jag är med andra ord morgonpigg!

Men en fördel med att man vaknar tidigt är att man hinner göra mycket under dagen. Jag menar vi har just käkat lunch och klockan är inte äns halv tolv. Och nu ska hela familjen bege sig till Kokkola för lite shopping. Eller vi ska inte shoppa utan det vi ska göra är att jaga en vinterjacka åt mig. Jag har haft min mörkblåa Didrikson jacka sen sjuan, dessutom ville lillasyster ta över den så nu är jag jacklös om vi säger så. Gillar Didrikson jackorna så de ska jag kolla lite extra på.

Nu ropar pappa att vi ska åka, måste kila! Ha en mysig söndag alla läsare!
Dagens enkla look! Ser ni förresten att det ligger lite snö(slask) på marken?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar