23 november 2014

23.11.2014

Hej bloggen! Söndag idag. Hur kan veckan passerat så snabbt? Snart är det ju nyår! Jisses... Jaja det är väl bara att börja förbereda sig på år 2015. Men före det har jag en praovecka att se framemot, pepparkaksbak med vänligan, lillajul, massa julfester och en hel del annat skoj. Åh va det ska bli mysigt med December månad! Bara en vecka tills man får öppna första luckan i julkalendern.

Idag har jag bara latat mig. Åt morgonmål framför en film men sen började det klia i hela ansiktet och jag fick massa små prickar så jag gick ut. Så skönt att få svalka ansiktet i kylan. Vet dock inte om jag fått samma utslag som jag hade förra vintern, men någonting är det. Måste det liksom komma nu när alla julfester drar igång och jag vill känna mig fin? I alla fall. Tog en promenix med mammsen och syrran tidigare idag. Det är tredje dagen i rad jag orkar ut på länk så lite stolt måste jag ändå få vara?

Hoppas ni alla haft en superskön söndag!
Prickigt ansikte + osminkad + hemska utekläder = jätte nice bloggbild!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar