26 november 2014

26.11.2014

Tjenix! Hur mås det? Jag mår toppen! Har ännu haft en jätterolig dag hos Du&Vi. Började morgonen med en jul-photoshoot i studion. Och det var JAG som var modellen, coolt va?! Heh. Vi hade tre olika teman, men mer tänker jag inte säga utan ni kommer få se slutliga resultatet lite senare. Efter den roliga plåtningen gick jag på lunch med Bellus. Alltså vi lyckas alltid hitta något knäppt att skratta hysteriskt åt. Fattar inte! Idag skrattade vi t.ex åt en rosa stickad mössa. Jag menar kom igen, det var ju inte ens kul. Vi hade en familjefotografering på eftermiddagen så jag och Karolina styrde kosan söderut. Åh så härligt väder det varit idag, roligt att solen tittade fram! Passade perfekt för en fotografering utomhus. Miljön var jättefin så tror bilderna blev super. Fotograf-yrket tilltalar mig bara mer och mer och jag tycker att känns så... rätt på något sätt. Idag kom jag dessutom framtill att jag vill starta eget företag i framtiden. Bra att jag har några framtidsplaner i alla fall, haha...

Nu tycker det är dags för lite motionerande! Dock med ett litet stopp hos fammos för att äta jultårtor. Hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar