27 november 2014

27.11.2014

Nästsista praodagen. Uschdå. Nästsista... Jag vill inte tillbaka till skolbänken! Jag trivs så bra på Du&vi och allihopa är så trevliga. Att börja dagen med café-häng och godsaker är ju inte helt fel kan jag säga. Det var nämligen så denna torsdag startade - med fika inne på café Fredrika. Först blev det produktfoto och sen blev vi bjudna på fika. Tack så mycket, så snällt! Sen drog vi vidare till kontoret och studion för att fortsätta fota produktfoton åt Karolinas supertrevliga kollega. Jag fick komponera ihop en bild som senare ska komma upp på hennes hemsida. Verkligen jätteroligt. Var även handmodell idag. Finally my dream comes true! Hahah ååhh guud... Det är det vi sysslat med idag + att jag fick ta del av hur det går till när hon går igenom bilder från fotograferingar och redigerar bilderna. Mycket lärorikt. Jaa som ni hör har jag haft en till bra dag. Och morgondagen kommer bli ÄNNU roligare. Men berättar mer om det imorgon! Jaa det vill säga om jag får lite tid över.

Hoppas ni alla andra nior som är på prao trivs lika bra som jag gör! Idag på lunchen hängde jag med Bella en stund medans hon intervjuade en hel del praoelever. Roligt att höra vad alla andra sysslar med på dagarna! Artikeln får ni läsa om några dagar i ÖT.
Vid nyrenoverade Café Fredrika (det mindre, inte det stora cafét). Blev mycket trevligare stämning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar