20 november 2014

Bloggevent - Home fun

Kom just hem från ett lyckat bloggevent! Roligt när bloggarna börjar synas allt mer i olika sammanhang. Eventet var vid klädbutiken Home fun i Jakobstad. Där säljs mest barnkläder, så det var såklart många mammabloggare, men även lite kläder som passar åt ungdomar. De kläderna jag mest kollade på var lite "Blossom-aktig-stil". Jag hittade en superfin rosa topp och ett par svarta lösa byxor som har saknats i min garderob (mina gamla blev tyvärr knälånga i tvätten), överlycklig tjej hej! Fick dem också för ett rimligt pris. Inte illa. Fanns också jättemycket söta barnkläder. Ett tips till er som har barn, eller till er som ska köpa julklapp åt era yngre syskon - gå dit och kolla vettja, finns massa fint! Har inte så värst mycket bilder från ikväll eftersom jag tog med heeelt fel objektiv. Så typiskt! Vi fick också med oss en goodiebag hem som innehöll lite produkter från Cosmetique.

Tack så mycket för en trevlig kväll Home fun!

6 kommentarer:

  1. Så roligt med bloggevent oftare och i olika städer, hoppas ni hade en bra kväll :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria21 november 2014 20:42

      Jamen verkligen! Jag hoppas på flera roliga events :D

      Radera
  2. Svar
    1. Carolinahannamaria21 november 2014 20:45

      Åh tack så mycket Sara! :D

      Radera
  3. Svar
    1. Carolinahannamaria23 november 2014 12:44

      Tack så mycket snälla du! :)

      Radera