24 november 2014

Första praodagen

 ... gick super! Trivs som fisken i vattnet. För er som inte vet var jag är på prao - jag är hos Bildbolaget Du&Vi (klicka!). Redan efter första dagen har jag fått göra en massor. Bland annat paketerat in beställningar (alltså framkallade foton som ska skickas åt kunderna), fotat mig själv i studion och redigerat lite bilder. Kommer bli en kul vecka har jag på känn. Dessutom är det så trevlig och mysig stämning så det ska bli roligt att åka dit imorgon. Då står det baby-fotografering på schemat. Can't wait, kommer bli såå kul!! Ska fråga imorgon om jag får ta fler bilder i studion. Jättebra bloggmaterial eftersom bilderna blir så fina. Bilden här nedan fotade vi snabbt idag. Strunta i håret snälla ni. Hade just kommit tillbaks från lunchen och håret hade förstörts av regnet/snöflingorna.
 
Var är ni alla andra nior på prao?

2 kommentarer:

  1. Äter du i campus allegro? (:

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria25 november 2014 07:11

      Joo det gör jag! :) fast idag tror jag det blir subway ;)

      Radera