14 november 2014

Friday facelook and details

FREDAG! Idag orkade jag inte klä upp mig så det blev en vanlig grå college och ett speciellt halsband som piggade upp det hela. Inte lätt att hitta inspiration i detta kalla och dystra väder. Fort mörkt blir det också, även jag säger som alla andra bloggare - det suger att vara modebloggare den här tiden på året! Det är mörkt redan när jag kommer hem från skolan. Tillbaks till looken. Halsbandet införskaffade jag mig för ungefär fem år sen. Minns att jag köpte det i Vasa vid Vero moda och jag var så stolt när jag för en gång skull hittade något billigt där. Tror det dessutom var på rea och kostade mig endast fyra euro. Har dock inte använt halsbandet så ofta, kanske bara runt sex gånger. Jag har sagt det förut men säger det igen - att fynda i sin egen garderob är det bästa som finns!

Nu måste jag kila, ska iväg till fammos på mat. Pözz!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar