23 november 2014

H&M order - sequins

...och då beställde hon ännu mera kläder tänker ni. Kan försvara mig och säga att båda plaggen var sjukt billiga med tanke på hur dom ser ut, PLUS att det var fri frakt idag. Är dessutom väldigt svag för paljettiga plagg just nu. Verkligen superduper fint! Paljettklänningen kommer jag troligen använda när det blir dags för lågstadiets julfest eller på nyår. Crop toppen blir perfekt med ett par svarta tighta byxor och några coola accessoarer till. Båda plaggen hittar ni hos H&M.

14 kommentarer:

  1. Vad kostade plaggen?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria24 november 2014 20:57

      klänningen kostade 15€ och crop toppen 12€. Med andra ord inte så farligt dyrt! :)

      Radera
  2. Efter att ha sett så många tips på paljettklänningar så det är var nu droppen :D lade just en beställning på nelly.com, nu vill jag o glittra i paljetter på nyår :P

    /Jennifer www.jenniifersplace.blogspot.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria24 november 2014 21:00

      Haha jaa man blir väldigt påverkad, om vi säger så. Men fint är det! Speciellt till nyår. Det är ända gången på hela året man kan bära alltför mycket blingbling ;) Vilken klänning blev det? :)

      Radera
    2. Exakt! :D Det blev en svart paljettklänning med korta ärmar och lite urringad i ryggen :) Nu är det bara att hoppas att den är lika fin som på bilden och sitter bra! (bild finns på min blogg, på min beskrivning låter den inte lika snygg haha)

      Radera
  3. Kan du länka klänningen, hittar den tyvärr inte! :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria24 november 2014 21:26

      Jag tror den måste vara slut eftersom inte jag heller hittar den. :( Såg att det fanns en liknande grön en, men den var väldigt mycket dyrare :/

      Radera
    2. Ajja vad kan man.. Förstår att den blev slutsåld väldigt fort så pass billig som den var. Får väl fortsätta min jakt på den perfekta klänningen :D

      Radera
  4. Jaa, klänningen är ju super snygg! Paljetter är ju perfekt just nu! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria24 november 2014 21:24

      Ja visst är den! Paljetter i mitt hjärta ;)

      Radera
  5. Provade faktiskt paljettklänningen inne på H&M igår, i storlek 36 och den var supertajt runt axlarna. Men annars är den supersnygg!! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria26 november 2014 17:03

      Aijjdå... Men vi ska hoppas den passar! :D

      Radera
  6. När man beställer något på hm,hur skall man skriva sin födelsedatum då så att det funkar?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria26 november 2014 16:59

      Jaa-a du... om jag skulle veta! Det brukar nog stå där i vilken ordning datumen ska vara. :)

      Radera