13 november 2014

Happy Birthday Anna!

Åh så lyckad vår överraskning blev! Anna fyller nämligen år idag (GRATTIS BÄSTA DU!) och vi hade planerat att komma och gratta henne på kvällen med massa presenter och tårta. Sagt och gjort! For direkt efter skolan till Fannys för att baka kaka. Vi var tvungna att gå till affären och vi visste inte riktigt hur vi skulle göra utan att Anna såg oss. Man ser nämligen från deras köksfönster ut till vägen så Fanny fick gå som täckmantel bakom mig haha. Hela vägen till butiken funderade vi ut massa olika planer vad vi skulle göra om Anna pötsligt dök upp från ingenstans. Min plan var att hoppa i diket, men som tur var behövde jag inte göra det. Klackare är kanske inte riktigt lämpad för såna "aktiviteter", om vi säger så. När vi kom från butiken lagade vi färdigt vår superfina (ehehe... gott smakade den iallafall!) kaka och sen väntade vi på de andra tjejerna. När alla äntligen kommit blåste vi upp ballonger och traskade sedan iväg väldigt försiktigt till Annas. Man märkte hur spända allihopa var, vi har nämligen inte var haft några såna här surprisepartyn förut. Lyckat, jaa det blev det minsann! Ni skulle sett hennes reaktion när hon öppnade dörren, haha jag är så glad att vi filmade. Nu har vi det dokumenterat! Hon stod helt chockad och visste inte alls vad hon skulle säga. Men det kan jag förstå när nio personer kommer och vrålar "jaa måå hon leeva!" i dörröppningen.

I paketen fanns en hel del kläder som vi var ute och shoppade i måndags. Och jaa, det var då alltså inte jag och syrran som var och shoppade utan det var egentligen jag, Fanny och Janinorna. Men det kunde jag såklart inte skriva ut här för då skulle hela överraskningen bli helt förstörd. Fanny och jag trodde att hon hade fått reda på att vi skulle komma, vi frågade nämligen på vår whatsapp-grupp vad hon skulle hitta på ikväll och fick som svar tillbaka: Nåå int nå, trooor jag! Vi va som ba shit! Men nej, hon hade inte anat någonting, TROTS att vi undvikit att skriva på gruppchatten denna vecka. Jag var jätterädd för att avslöja något! Efter sjungandet lämnade vi kvar hos Anna och hade det supertrevligt. Mycket skratt har det blivit, som ni kan se på några bilder. Längesen vi träffast allihopa. Det är sån tur att jag har er, mina fina vänner! ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar