2 november 2014

Just ordered shoes

 
ÄNTLIGEN NYA SKOR!!! Vet inte äns hur länge sedan det var jag beställde/köpte ett par skor. Förfärligt asså... Var i behov av ett par nya uteskor, både ett par lite finare vardagsskor men också ett par som går att ha när man är ute och busar i snön (haha okej sånt sysslar jag inte jättemycket med nuförtiden men ni fattar). Det börjar ju dessutom närma sig julfesten och i år ville jag vara ute i tid - vilket jag lyckats bra med! Jag har redan klänningen klar (köpte den idag) och nu är skorna beställda, bara accessoarerna kvar då. Inte illa om jag får säga det själv. Hur är det annars, vill ni att jag ska tips om julfestklänningar i år också?

5 kommentarer:

  1. Balla skor du köpt! Hoppas att de alla passar dig så att du kan behålla dem :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria3 november 2014 15:17

      Jaa visst är dom fina?! Och det ska vi hoppas. Alla är i storlek 35 så nog ska dom väl passa ;) lite tråkigt om man hamnar att skicka tillbaka dom...

      Radera
  2. Ett julfestklännings inlägg skulle bli uppskattat!

    SvaraRadera
  3. Ååh nu blev jag ju så sugen på att dra ut på stan o kolla på skor :D fast på torsdag har jag o pojkvän shoppingdag, tror jag ser liiite mer fram emot det än han haha!
    Tack för en bra blogg :)
    / www.jenniifersplace.blogspot.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria4 november 2014 15:41

      Skor kan man inte har för många av ;) Och låter superkul att ni har planerat in en shoppingdag!

      Tusen tack snälla du! Blir så glad! :D

      Radera