29 november 2014

Last night's outfit

Alltså hemska saker vilka bilder... Inomhus och i dåligt ljus. Blää. Nåjaa, vad kan man när det är kolmörkt ute och tiden inte räcker till? Men nu över till outfiten. Toppen (som har en snygg djup urringning i ryggen) fyndade jag faktiskt på loppis för 3€. Kan ni tänka er, 3€?! Tyckte den passade utmärkt till enkla svarta byxor plus ett par klackare. Eftersom jag var fotoassistent så kunde jag inte riktigt komma med klänning, det funkar inte riktigt. Men det gjorde mig ändå ingenting, tyckte det här var minst lika snyggt! Denna outfit bär jag även ikväll.

10 kommentarer:

  1. Svar
    1. Carolinahannamaria29 november 2014 22:20

      Tack ska du ha! :D

      Radera
  2. var ha du köpt dina skor ifrån? :) Snygging!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria29 november 2014 22:22

      Dom är från Nelly.com :) Tack så jättemycket snälla du!

      Radera
  3. Oooh toppen var nog ett riktigt fynd!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria29 november 2014 23:12

      Jamen verkligen! Blev överlycklig när jag fann den! :D

      Radera
  4. Shit vilket fynd! Toppen är ju gorgeous!! Skulle nog gärna ge 3€ för en sån topp, hehe.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria1 december 2014 15:57

      Jamen visst, typ det bästa fyndet jag nånsin gjort? ;) Roligt när man hittar mycket fint på loppis!

      Radera
  5. Så snygg tröja! Verkligen ett fynd! Vad har du för bh till den? Ps. tycker väldigt mycket om din blogg :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria1 december 2014 16:02

      Tack så mycket! Både för att du gillade toppen och min blogg. Blir så glad! :D Under tröjan körde jag på free bra, satt hela kvällen och inte alls obekvämt!

      Radera