4 november 2014

Mystisdag

Godkväll! Ikväll har jag bara chillat och tagit det lugnt. Har varit oerhört trött de senaste dagarna så somnade som en stock efter middagen. Det brukar aaaaldrig hända. Och ännu är jag inte helt pigg. Märkligt alltså... En bra skoldag har jag iallafall haft! Först blev det film på modde och därefter var vi på föreläsning om Förintelsen. Det var jätteintressant och jag skulle gärna ha velat höra ännu mera "historier".
 
Just nu sitter jag framför brasan och äter cupcakes. Mys! Strömmen gick nyss och det är kolmörkt i hela huset. Tur att brasan var på, annars skulle jag fått panik. Tänkte tillförst att jag hamnat i en skräckfilm då det började blinka i alla lampor och sen blev kolsvart. Haha hur dum får man vara?! *Fegis-varning*


3 kommentarer:

  1. Kan du ge lite tips på bloggare nära dig? Som dina vänners bloggar? ungdomar i din egen ålders bloggar som du brukar läsa? Älskar bloggen din! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det skulle va jättekul!!:D

      Radera