2 november 2014

"Pälsarn"

Jaa alltså om ni undrar över rubriken så är det smeknamnet jag fått av min kompisar när jag använder så mycket päls. Idag när vi gick i butikerna och jag fick syn på en pälsjacka/pälsväst (färg och form spelar ingen roll, så länge det är päls!) sprang jag genast fram till plagget och var bara tvungen att prova det. Alltså päls... ÅH så fint! Tråkigt nog var det inte en pälsjacka jag var ute efter denna gång. Jackan som fick följa med mig hem har pälskrage på huvan så det är ju nånting iallafall... heh. Ni kommer få bilder på vinterjackan i ett senare skede. Vill det ska vara lite mera snö innan jag fotar den.

Och nu kanske ni undrar över bilden? Det var någon av mina vänner som kom på att man skulle kunna sy sin egen pälsjacka av (fake) pälsmattor. Jag råkade faktiskt hitta flera stycken fina mattor idag inne vid Anttila och jag blev helt till mig. Var nära att lägga mig ner på bordet eftersom det såg så skönt ut. Haha snacka om att ha snöat in sig på ett speciellt plagg/tyg... Kanske jag skulle köpa en pälsmatta åt mig också? Och nej, jag tänker verkligen inte sy en egen pälsjacka om ni trodde det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar