23 november 2014

Styling på syster

My beautiful sister ♥

Idag fick jag för mig att sminka en julfestsminkning, men eftersom jag själv var så gott som tvungen att ha en nomakeup-dag på grund av mina utslag så fick Fia ställa upp som modell. Hennes sminkning är jag inte nöjd med. Blev lite för mörka toner, borde ha valt mera bruna skuggor... Men håret är jag jättenöjd med! Visst blev det fint? Love it! Riktigt perfekta Hollywood-svallet. Blev nästan lite (men bara lite!) sugen på att spara långt hår igen. Ni brukar ju undra om jag använder mig av plattång eller locktång. Svar - När jag lockar mitt eget hår använder locktång. Tycker det är svårare att locka med plattång. Vet faktiskt inte varför det blivit så. Lockarna på Fia fixade jag dock med plattång. Gjorde dom på bara några minuter och det var inte alls krångligt. Hur är det med er, lockar ni med locktång eller plattång?

1 kommentar:

  1. Kan du visa hur du gjorde lockarna? De blev verkligen perfekta! :)

    SvaraRadera