1 november 2014

Three latest outfits

Mina tre senaste outfits. Ser ni hur grått det har blivit? Inga fina färgglada löv, nu är det bara trist asfalt överallt. Jag gillar inte heller när det håller på att skymma redan vid fyra. Man hinner knappt komma från skolan innan det mörkt, vilket resulterar i inga outfit-bilder. Men jag ska försöka fota så mycket som jag bara hinner. Och orkar. Först ska jag ju välja ut en outfit (som kan ta över tre timmar, sjukt jag vet), sen planera in dagen när jag ska fotas (när måste jag ju kolla VEM av mina vänner som har passligt), sedan sminka sig, fixa håret, hitta en fin plats att fota vid och sen sist av allt - jag måste bli nöjd med bilderna. Jaa som ni hör är det väldigt mycket arbete bakom bara ett outfit-inlägg. Men jag hoppas ni gillar mina outfit bilder, för det är huvudsaken!

Vilken är din favorit outfit av dessa tre? Jag gillar alla men om jag måste välja en säger jag 1:an. Älskar päls!! Creds till: Fanny, Anna och Janina som fotat.

9 kommentarer:

  1. helt klart första :) pälsarn XD

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria3 november 2014 08:55

      Hahaha jaa, päls♥

      Radera
  2. Tredje (eller andra) Du är jätte fin och duktig framför kameran!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria5 november 2014 20:46

      Tack så hemskt mycket, Amanda! :))

      Radera
  3. Hej! Jag undrar om du skull kunna göra ett step by step inlägg med hur du gör din vardagssminkning? Din blogg är jätte fin <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria5 november 2014 20:45

      Vill börja med att säga tack så mycket, va snällt! ♡ och jovisst kan jag göra det, men troligtvis blir det till helgen :)

      Radera
  4. Svar
    1. Carolinahannamaria5 november 2014 20:47

      Jaa jag gillar också den :))

      Radera
  5. Jag gillar trean :) Men alla är som valigt väldigt fina !

    SvaraRadera