5 november 2014

Tips - Bästa läppomadat

Nu tänkte jag tipsa om en produkt som använder flera gånger om dagen - Läppomada! Alltså jag skulle inte klara en dag utan mitt läppomada, speciellt nu när vi går mot kallare och "torrare tider". Det jag menar med torrare tider är att hyn blir mycket torrare och den måste vårdas varenda dag. Speciellt läpparna och händerna. Händerna har jag aldrig riktigt varit bra på att vårda, vilket resulterar i att jag har sprickor på händerna och på fingrarna. Läpparna är jag däremot väldigt bra på att ta hand om. Förra vintern hade jag jättebesvärligt med spruckna mungipor som inte försvann med endast läppomada eller någon annan bra salva utan jag var tvungen att ta antibiotika (det var i samband med mina hemska utslag). Som tur har jag (ännu) inte drabbats av spruckna mungipor och jag tror det beror på att jag vårdar mina läppar varenda dag med rätt läppbalsam.

Bevita är läppomadat jag använder just nu och det är verkligen det bästa jag någonsin haft. Och tro mig, så många läppomada som jag har testat så är jag en typ av expert nu. Tuben är också mycket behändig när den är liten så går bra att ha i jackfickan eller handväskan. Finns att köpas på apoteket.

2 kommentarer:

  1. Är också världens lipbalm freak men det där har jag faktiskt aldrig testat :D :O kanske det får bli en sväng till apoteket nån dag haha!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria8 november 2014 23:31

      Åjj va tur att jag inte är den enda som är ett läppomada-freak, haha xD

      Radera