2 december 2014

2.11.2014

Hemma! Har tillbringat i stort sett hela dagen i skolan. Först hade vi såklart vanliga lektioner men sen när alla andra åkte hem lämnade vi i vänligan kvar för att baka pepparkakor. Jag var lite skeptisk över hur jag skulle orka två timmar till i skolan eftersom jag var så sjuttons trött. Dock hade jag glömt bort hur roligt man kan ha det tillsammans med dessa människor så min energi kom väldigt snabbt tillbaks. Som tur! Är inte så förtjust i pepparkakor men att baka dom går alldeles utmärkt. Det är superroligt! Och speciellt med ett gäng härliga personer. :-) Hur många pepparkakor tror ni det blev då? Njaa, vad ska jag säga? Runt 200 kanske? Jepp, ganska så mycket! Vad vi ska göra med dom får ni inte veta. Det är en hemlis! Hehe...

Nu är det dags att plocka fram min mattebok. Imorgon har vi prov och jag kan verkligen ingenting. Kommer absolut inte välja lång matte i gymnasiet, det är jag hundra procent säker på. It's Way too hard for me (oh gaad, jag har börjat prata svengelska. Det är SÅ irriterande!!).
Bild 1 - Pepparkaksbak! Ser ni det stora hjärtat jag har gjort? Det ska vi ge åt rektorn, HAHA   //   Bild 2 - Hela underbara gänget!

2 kommentarer:

  1. Jag sa också i högstadiet och i början av gymnasiet att jag aldrig i livet skulle ta lång matte men här är jag nu, läser på matte läxor dag ut och dag in och är på min 9:e mattekurs! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria3 december 2014 16:33

      Haha jaa kanske det ännu vänder och jag börjar gilla matte. Får hoppas på det i alla fall! ;) Förut tyckte jag väldigt mycket om matte men sen åttan när allt bara blev krångligt så tappade jag gnistan för matematiken. Jag hoppas motivationen kommer tillbaks!

      Radera