23 december 2014

23.12.2014

Dan före dopparedan. Det är första gången idag jag sätter mig ner och tar det lugnt, därav tystheten. Började dagen med ett stadsbesök. Först sprang vi på i Prisma bland alla stressade människor och sen drog vi in till stan för att handla dom sista julklapparna. I år hade jag tänkt skita i att köpa julklappar, men så fick jag värsta skuldkänslorna när jag inte köpt något så jag köpte lite småsaker åt familjen. Blev verkligen i sista minuten men bättre än inget om vi säger så. Det är så roligt att göra andra glada! Jag och syrran köpte en superduper bra julklapp åt mamma och pappa. Jag måste bara visa er sen!

Nu på kvällskvisten har jag storstädat rummet och möblerat om. Det känns nästan som ett helt nytt rum. Jag har också slagit in alla julklappar. Men mer har jag faktiskt inte hunnit med. Resten av kvällen blir det film. Jag och syrran ska se en skräckis och dricka glögg (tror det behövs för min hals just nu, har typ ögoninflammation också - supertrevligt). I fredags när vi var hos Anna med Fanny och Viktor kollade vi Annabelle. SÅ SJUKT BRA FILM! Men också väldigt läskig. Jag skrek till säkert tio gånger och var livrädd igenom hela filmen. Till och med Fanny som är minst rädd av oss alla så hoppade till några gånger. DÅ är den läskig haha.
Dagens outfit
 
Tröja - H&M // Kappa - Secondhand // Byxor - Code // Väska - Lindex // Klocka - Dubai // Skor - H&M

3 kommentarer:

  1. Kan du fota ditt rum, skulle vara roligt att se! :)

    SvaraRadera
  2. Jättesnygg outfit och det skulle vara kul att se bilder på ditt rum !! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria26 december 2014 22:25

      Tack så mycket! :) tror faktiskt inte jag kommer bjuda på bilder av mitt rum, eftersom det är verkligen inte alls som jag vill ha det. Men om jag renoverar om någon gång lovar jag bilder :))

      Radera