7 december 2014

Självständighetsbalen 2014

Förutom att vi igår firade Janina så kollade vi, SÅKLART, på självständighetsbalen. Höjdpunkten på hela året! Typ. Jag hade sagt just före balen började att i år tror jag att det kommer vara mycket blått (som alltid), massa spets- och paljettklänningar, metallicfärger (guld, silver, koppar osv.) och en hel del svart och vitt. Hade jag rätt? Jajjamensan! De klänningarna jag fastnade lite extra för ser ni ovan. Min absoluta favorit är hon med brunt hår och beige klänning. Alltså såå vacker! Gillade även Selännes fru Sirpas klänning. Fint med alla paljetter. Niskanens flickvän/fru (har ingen koll på om de är gifta eller inte) hade också väldigt vacker klänning. Lite knäppt ändå att vi missade själva Selänne. Vi var så fokuserade på vad hans fru bar för klänning att vi inte ens såg han. Det var först imorse när jag gick igenom bilderna jag såg att han nog hade anlänt till balen. Haha så kan de gå!
 
Vilken var er favorit?

4 kommentarer:

  1. Skulle vara roligt att se bilder av festfrisyrerna som du gjorde ihelgen! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria8 december 2014 15:30

      Tyvärr glömde jag helt bort att fota dem. Verkligen jättesynd! :((

      Radera
  2. Asså hade beige klänningen!!! *hjärtaögonemoji' XD

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria8 december 2014 19:06

      Jaaa den e sååå fin!! ;D

      Radera