12 december 2014

Favourite movies


1. Baby on Board
2. She's the man
3. Letters to Juliet
4. Monte Carlo
5. Bridesmaides


1. Ice Castles
2. LOL
3. The proposal
4. The Prince & Me
5. Camp rock


1. Endless love
2. If I stay
3. Ego
4. The back-up plan
5. A walk to remember


1. The lost Valentine
2. The parent trap
3. Safe haven
4. 27 dresses
5. Blue Lagoon - the Awakening


1. Princess Diaries 1 & 2
2. Bride wars
3. Footloose
4. Monster in law
5. Just go with it
.....
 
Det är fredagkväll och jag gissar att flera av er vill se en film men vet inte riktigt vad ni ska kolla på. Här ovan har jag några tips till er. Mina favvo-filmer! Jag har tipsat om dessa förut men det var ett tag sedan. Filmerna har jag sett flera gånger och jag skulle kunna se dom tusen gånger till! Vissa är lite barnsliga men ähh det spelar absolut ingen roll, lika bra är dom ändå. Favorit skådespelarna måste nog vara Jennifer Lopez, Jennifer Aniston och Anne Hathaway. Alltså dom är alltid så roliga och levererar till hundra procent.

2 kommentarer:

  1. Tycker du man kan ha vilken färg som helst på sina kläder till julfester ? Vilka tror du är vanligaste? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria15 december 2014 15:40

      Jamen det kan man väl! Klart att de vanligaste färgerna är svart, rött, grått, vinrött, silver guld osv. men känner mig sin bekväm och fin i en vit klänning ska man självklart ha den. Man behöver inte vara som alla andra, det är bara tråkigt. :)

      Radera