20 december 2014

Julfest outfiten

Förlåt för så många bilder men jag tyckte de blev så himla fina så jag var bara tvungen. Hehe... Roligt med utebilder, det var längesen. Gillar ni klänningen? Jag fullkomligt älskar den. Kände mig jättefin i den. Har ni lagt märke till min coola earcuff? Köpte den på Lindex för 5€ här om dagen. Ringarna är också därifrån. Sprang som en tok på stan i fredags på jakt efter ett passande halsband till klänningen men hittade inget som kände rätt. Sen frågade jag Janina om hon hade ett, och visst hade hon det! Superbra när man kan låna av varann så slipper man köpa nytt hela tiden.

7 kommentarer:

  1. Vilken vacker klänning! En sån härlig färg, verkligen! Den 5:e bilden uppifrån tyckte jag var finast. En bra pose och du ser ut som en modell! 😊

    SvaraRadera
  2. klänningen så supersnygg men den röda munnen faller inte mig i smaken,det är lite uråldrat,kanske läppglans sku räcka. Jag vill inte vara elak men jag älskar att vara ärlig

    SvaraRadera
  3. Du var nog jättefin, klänningen blev ju ännu vackrare då den hade bar rygg :)

    SvaraRadera
  4. Wow, sjukt snyggt! Due så vacker Carolina! :D

    SvaraRadera
  5. Åh så bra att klänningen passade! Du är ju så vacker! :D

    SvaraRadera