24 december 2014

Min julafton

Min julafton blev riktigt bra. Inte så fartfylld som den brukar, men bra var den. Började med julkyrka följt av julmiddag hos mommos och moffas. Det var första gången jag fick julmat detta år så jag bara vräkte i mig, vilket resulterade i sjuk mage och matkoma. Julskinkan är bäst! Är inte så förtjust i lutfisken... Vi kollade Kalle Ankas jul och bara hade det trevligt. Vid fem-tiden åkte vi hem för att göra iordning inför kvällen. Tomten kom med paket åt oss och jag är såå nöjd med julklapparna! Fick bland annat en Odd Molly tröja (en blå) och ett Guess armband. Tack tomten! Mommo och moffa lämnade kvar här väldigt länge. Vi bjöd på massa "jul-godsaker" och så myste vi framför Sune i Grekland. Underbar julafton med andra ord!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar