31 december 2014

OUTFIT-ÅRET

Här är alla outfits från det gångna året. Man ser verkligen hur min stil har ändrats - på ett bra sätt då! Jag är glad att jag klippte kort hår. Nu i efterhand ser jag att långt hår var inte riktigt min grej. Det var superfint men kändes inte helt "Carro". Kvalitén på bilderna har ju också blivit såå mycket bättre. Det gillar vi, eller hur? ;-) Om jag måste välja en outfit som ligger lite extra varmt om hjärtat så blir det nog konfirmations-outfiten. Den dagen glömmer jag aldrig! Även fast jag inte hade en klänning jag drömt om så är den outfiten speciell. Men snyggaste outfiten är helt klart julfest-outfiten. Alltså den grönblåa paljettklänningen. Vilken är din favorit?

7 kommentarer:

  1. wow i really really like it !!!! :D

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. Carolinahannamaria2 januari 2015 11:12

      Tack så mycket Linda! :D

      Radera
  3. Åh så jag gillar din stil! Speciellt sommaroutfitsen, härligt med bara ben och klänning! Och gott nytt år :)

    /Jennifer
    www.jenniifersplace.blogspot.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria2 januari 2015 11:14

      Nej men va roligt att du gillar min stil, TACK! Gott nytt år till dig med! :D

      Radera
  4. Du liknar Lily Collins väldigt mycket! Fina outfits, hoppas du bloggar lika mycket i år, har varit roligt att följa med!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria2 januari 2015 11:15

      Gör jag det? Det var något nytt ;) Och tack så mycket snälla du, blir så glad! :D

      Radera