7 december 2014

Överraskningskalas åt Janina


Tog tyvärr inte så mycket bilder under kvällen, men tre har jag iallafall att bjuda på!
 
Kom hem runt ett inatt och somnade lite över två. Nu är jag vääldigt trött. Försöker att inte vara uppe så himla länge på kvällarna, men igår blev det ett undantag. Vi var nämligen hos Janina och firade henne eftersom hon fyller 16 år idag. GRATTIS JANINA! Hennes mamma visste om att vi skulle komma så hon hade dukat fram massa godsaker. Riktigt lyx. Mumsigt med jultårtorna! Vi hade en jätterolig kväll och det var riktigt synd att några inte kunde komma... Ni missa noo naating nuh!! Heh. Fast vi hade det sjukt roligt så var vi med om något riktigt obehagligt. Alltså ni kommer bara skratta åt det här. Jag, Janina (alltså 15 åriga Janina, inte 16 åriga), Bella, Jecka och Anna satt i vardagsrummet. Andra Janina och Victoria satt kvar ute i köket. Sen när jag ska gå och hämta något att dricka från köket är de inte där, alltså de är bara puts veck! Jag som har sett lite fler skräckfilmer än nödvändigt så blev ju helt i panik. Vi gick och kollade ÖVERALLT om de var och gömma sig, men vi hittade inte dem nånstans. Allihopa va skiträdda och satt ihopkurade i ett hörn. Haha jaa men ni hör ju hur knäppa vi är. Mittiallt, när vi är som mest rädd, RINGER DET PÅ DÖRREN. Vi freakade ur och visste inte alls vad vi skulle göra. Efter en stund kommer Janina och Victoria in (de hade bara varit och fört nå mat i förrådet) och vi blev livrädda. Typ en halvtimme efteråt satt vi och ba "Vem var det som plingade på och usch vad det här är läskigt" osv. Och då visar det sig att det var ju dom. Man ba thank you so much för att jag var rädd resten av kvällen. Förutom det hade vi hade superkul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar