11 december 2014

Syskonens julfest


Det var ingen mindre än min syster som var årets lucia! Du var SÅ fin. Hela ert program var riktigt bra. I pausen blev det dags för fika. Sara var också på julfest så vi höll varann sällskap. Hade inte hon en ursnygg outfit? Passade henne jättebra! Nu efter julfesten lämnade alla 6:or kvar i skolan för att övernatta där. Det är en tradition som funnits med i mååånga år. Till och med mamma och pappa har sovit i skolan. I år var det äntligen deras tur (minns att man väntade på den här natten redan i ettan) så jag hoppas ni har kul! Och försök att få åtminstone lite sömn. Det lär nog behövas imorgonbitti när ni ska och lussa. Fast och andra sidan har jag väl ändå inget att säga. Jag menar, min klass var uppe till halv fyra. Hehehe...

4 kommentarer:

  1. åh du tar ju så fina bilder!! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria12 december 2014 15:58

      Åh tack så mycket snälla du! :D

      Radera
  2. Har din lillasyster någon blogg? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria19 december 2014 19:23

      Nej tyvärr inte... :/ har tjatat på henne att laga en men tror inte riktigt det är hennes grej :)

      Radera