15 december 2014

TÄVLING!

Bloggens andra tävling! Kul va? Som sagt, vinnaren kommer få ett litet pris/julklapp av mig. Dock säger jag inte vad det är utan det blir som en liten hemlis. Hihi. Angående outfiten behöver den inte vara festlig. Det räcker bra med en vanlig vardags-outfit. Samma sak gäller bilden. Den behöver alltså inte vara fotograferad med proffskamera. Du behöver heller inte ha en egen blogg för att vara med och delta i tävlingen. Jag hoppas många vill vara med och är lika taggad som jag är! Jag menar det skulle nog vara ganska pinigt om bara mina vänner är med och deltar. Hehehe.

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Carolinahannamaria15 december 2014 20:28

      Vad roligt att du tycker det! :D

      Radera
  2. Hur länge håller tävlingen på? :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj, stod visst på bilden! Men kul med tävling :)

      Radera
  3. Låter superkul! <3 När är sista dagen man kan skicka in? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria19 december 2014 19:19

      Nemen så roligt att tävlingen uppskattas! :D Sista dagen är imorgon, klockan 18.00 :)

      Radera