4 december 2014

This weekend

Såhär ser helgens planer ut. Mycket på gång! Men att få göra fyra frisyrer på en och samma helg är ju bara roligt. Känner verkligen inte det som ett stressmoment. Det jag ser mest framemot är att kolla självständighetsbalen på slottet. Jag har kollat det VARENDA år sen jag föddes och det är verkligen synd att det bara ordnas en gång om året. Sa åt fammo härom dagen att en av mina drömmar är att sitta som kommentator och kommentera deras klänningar. Hur roligt skulle inte det vara?! På söndag ska jag bara ta det lugnt. Tycker jag är värd en slappdag. Så ser min helg ut! Vet inte om det dyker upp många inlägg men det lär ju synas. Stay tuned!

5 kommentarer:

  1. HUR MÅNGA LÄSARE HAR DU PER DAG???????

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det har du inget att göra med! Om hon inte vill skriva det så behöver hon inte!!!

      Radera
  2. Men hon kan väl skriv de ist för att ba undvik frågo!! Å va ere fö svårt me att skriv hu mang????

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria5 december 2014 15:06

      För det första, dehär är min blogg och jag väljer vilka frågor jag svarar på. Och för det andra. Jag hinner inte svara på alla frågor jag får och jag svara hellre om man har sitt namn istället för att vara anonym. Hur som helst, som svar på sin fråga - över 1000 är det.

      Radera
    2. Jag tycker det är helt okej att inte skriva ut hur många läsare man har. För antalet läsare ändrar ju inte bloggens "kvalitet". Jag skulle läsa Carros blogg även fast hon just inte skulle ha några läsare alls. Dock skulle det vara ganska otroligt, så bra blogg som hon har!

      Radera