21 december 2014

Vinnaren av outfit-tävlingen

Vinnaren är utsedd och det blev Stella Kankaanpää! GRATTIS TILL DIG! Jag hade fått in många fina bidrag men den här fina festoutfiten fastnade jag lite extra för. Jag gillar små söta klänningar! Och tänk att det är hennes mamma som sytt den. Jag tycker det är roligt att se att Stella tänkt på allt i outfiten. Naglarna matchar med klänningen, håret är fixat och så har hon adderat tunna, ganska diskreta, smycken till. Jättefint! Ni andra som deltog hade också superduper fina outfits, men tyvärr är det bara en som kan vinna... Men ett tur tre ordnar jag flera tävlingar. Hur låter det?

4 kommentarer:

  1. Vad var priset? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria23 december 2014 11:51

      Ett superfint halsband som jag själv skulle vilja ha ;)

      Radera
  2. Grattis, hoppas det kommer fler tävlingar!

    SvaraRadera