15 januari 2015

15.1.2015

Excuse me för uppdateringen! Igår var jag till en... vad heter det? En person som säger var i kroppen det är fel och vad man är allergisk för. Vet ni vad jag menar? Nå i alla fall, förra vintern hade jag riktigt hemska utslag i hela ansiktet och väldigt dåligt immunförsvar. Jag var sjuk nästan varenda månad så vi tänkte det kunde vara bra att kolla upp det. Och det visade sig att jag är allergisk för Kaffe (!), Cocis (!!) och choklad (!!!!!!!). Alltså CHOKLAD och COCIS!!!! Typ det ända jag äter på fredagar. Blääää alltså... Är även laktosintolerant så nu blir det att försöka komma ihåg att jag inte ska äta "vanlig" mat. Det går sådäääär.

Hej förresten! Glömde tydligen att hälsa på er. Idag har det varit en relativt kul skoldag. Har bland annat varit ute på vänligan uppdrag. Kul! På biologin hade vi ingen "teori" utan det blev massa praktiska övningar. En av dem ser ni här nedan. Man ska pressar armarna mot dörrkarmarna i åtminstone trettio sekunder och sen är när man far bort från dörren åker armarna upp av sig själva. Sånt har vi hållit på med idag! Samhällslära och Engelska var våra två sista lektioner. Vi har prov i samhälls imorgon och jag kan med handen på hjärtat säga att detta prov kommer gå åt pipsvängen. Kan inget! INGET! Denna gång har vi prov om olika partier i riksdagen osv. Verkligen inte min starka sida.

NU - middag!
Det är nu ni kan ställa frågan; Vad fasiken håller dom på med?! Mitt i WC-dörrarna och Carro är stenseriös. Hmm...

2 kommentarer:

  1. Vem är det som gör sådana "undersökningar"? Har hört om flera som varit på samma man vet ej namnet på personen. Jag skulle själv vilja göra det där 😌

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria16 januari 2015 23:01

      Det finns i Jakobstad ett nytt företag som heter Reviva. Vet inte riktigt hur man får kontakt med dom eftersom det var mamma som bokade tid men de har en Facebook sida så där kanske det finns info. Jag rekommenderar det verkligen! :)

      Radera