16 januari 2015

16.1.2015

Godkväll! Nu just är jag hos Anna med Victoria Janina och Anna. Vi ska ha myskväll med massa godsaker och se film. Tror det blir en skräckis, det är så roligt när man är rädd igenom hela filmen. Fast alla blir typ irriterad på mig hela tiden då jag inte kan vara tyst haha. Jag har alltid någonting att kommentera. Finns det någon som är likadan? Speciellt småsaker stör mig.

Innan vi klickar igång filmen kan jag berätta om min dag. Först en helt ok skoldag, äntligen är det sjukt svåra samhällsprovet förbi. Wihoo! Och bra kändes det också. Efter att skoldagen passerat tog vi bussen till stan. Jag, Bella, Jecka och en utbyteselev från Tyskland var på middag till Friends&Brgrs. J*vlar i lådan va goda hamburgare dom har. Om ni inte varit till Friends&Brgrs, gå för guds skull dit och pröva! Jag lovar ni inte blir besvikna.

Nu måst jag tyvärr sluta skriva. Mina vänner blir stressad när det tar så himla länge för mig att blogga. Hörs mer imorgon. Nighty nighty!
Stans bästa burgare. Helt klart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar