19 januari 2015

19.1.2015

Måndag. Skönt med ny vecka! Vet inte vad det beror på men skolan har blivit mycket roligare än förut. Måste ju vara för att vår klass är så himla härlig och har riktigt bra relation till de flesta lärare. När vi gick i sjuan och åttan var vi mardrömsklassen (vi hade alltför mycket ljud), men nu tror jag bestämt att de skulle vilja ha oss flera timmar i veckan.
 
Idag stod tandläkarbesök på schemat. Inga hål, yes! Har klarat mig i 15 år (snart 16, iiiihh!!) utan. *Stolt* Stod över hela gymppalektionen och följde med till tandläkaren redan en timme före jag själv hade tid. Både Manda och Janina hade tid före mig så vi väntade i väntrummet tillsammans och höll varann sällskap. Jag hade som sagt inga hål, men tandsten. Fyy, fyy, fyy vad äckligt det är när de skrapar bort "stenen". Även fast jag är stammis vid tandläkaren och de drar ut tänder nu som då så måste jag säga att det var det värsta dom nånsin gjort. Jaa om man bortser från alla bedövningar. Kändes som att tänderna skulle trilla ut när som helst och att tandköttet skulle spricka. Usch... Nu är det bara ett tandläkarbesök kvar denna månad. Ååå vad jag längtar! -.-
En stammis, vid namn Carro, i väntrummet. Tycker inredningen är snygg för att vara en tandläkarmottagning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar