2 januari 2015

2.1.2015

2015! Väldigt svårt att komma ihåg att skriva 5 istället för 4. Nytt år och nya möjligheter - ett citat jag inte alls gillar särskilt mycket. Låter så klyschigt på något sätt... Det nya året har börjat rätt segt. Har inte gjort särskilt mycket. Endast kollat ett antal filmer, varit till Saras på ostbricka, käkat middag hos mommos och känt mig allmänt trött. Men det är väl så det ska kännas efter nyårsafton?

Denna... fredag? Eller är det äns fredag idag? Usligt när jag inte håller koll på dagarna längre... Nå hur som helst. Idag har vi varit på middag hos mommos och moffas. Det serverades porterstek med potatis. Riktigt mumsigt. Kom hem alldeles nyss och ska kolla film. Eller kanske jag skulle byta ut filmen mot en bok? Fick en ny bok till julklapp - Nattläger. Förut var jag en riktigt boknörd men jag tycker jag har tappat lite intresse för att läsa böcker. Tror därför det ändå det blir en film. Måste bara hitta en jag inte sett först...

Hoppas ni alla haft en bra start på det nya året!
Toilet-selfie hos mommos. Är inte telefonskalet coolt? Pappa hade det med sig hem från USA!

3 kommentarer:

  1. Kan du göra ett inlägg om dina julklappar? :)

    SvaraRadera
  2. Vad har du för läppstift på dig? :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria7 januari 2015 18:55

      Ett lila läppstift från Code :D jag har dock "blandat ut" färgen med rött läppstift för att inte få det så mörkt :)

      Radera