26 januari 2015

26.1.2015

Hello sötnosar, hur mår ni? Jag är lite måndagstrött och har sjuka fötter, men det går säkert över snart. Vi skrinnade på gymnastiken och hjälp alltså, mindes inte att det var SÅÅ tungt. När jag var mindre var jag en hejare på att skrinnar. Jag kunde en hel del konster och jag övade alltid på nya häftiga "tricks". Men sen när jag började högstadiet tappade jag intresset. Jag gick ingen kurs eller så utan skrinnade mest på fritiden. Eftersom jag dansade var det ju inte svårt att skrinna, ni vet med balansen och kordinationen. På de senaste tre åren har jag bara skrinnat ungefär sju gånger. Och ja det märks väldigt tydligt kan jag säga er. Men kul hade vi och det är ju huvudsaken! Det är bra när vi känner varandra så väl att vi inte behöver skämmas när vi plötsligt ligger på isen och har typ hjärnskakning.

Ikväll måste jag skriva på min novell, den ska vara inlämnad på onsdag (Pressss!), baka goda daimkex till mitt kalas (kanske lägger upp recept sen!) och göra läxorna. Om jag hinner ska jag också ta en promenad i snöovädret. Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar