8 januari 2015

8.1.2015

Pjuuuhhh! Vem hade trott att det kunde vara så betungande att baka muffins? Fick just klart frostingen på alla cupcakesen. Jestas vad sjuka ben jag har! Det tog mig FYRA TIMMAR (!) att få dom klara. Och att stå under dom timmarna är ju värsta jumppapasset. Kommer ju inte kunna gå imorgon! För det första har jag en riktigt hemsk träningsvärk (jaa Carro har börjat träna, det trodde ni inte va!?), och för det andra så är hela min kropp helt slut efter att jag donat i köket under några timmar. Nu tror ni säkert att mina cupcakes blev superfina när det tog himmelens länge att göra dem, men sanningen är att dom blev skitfula. Allting gick så bra i början men sen i slutet då jag bara blev tröttare och tröttare sket sig allting. Nåjaa, va ska dom int duga åt klassen och vår lärare. Vi ska ha Tea-party sista lektionen imorgon! Vår lärare är ju bara föör snäll alltså. :-)

Klockan är lite över nio och jag har inte hunnit med hälften av sakerna jag skulle få gjort idag. Känns inte så bra. Ska i alla fall hoppa i duschen snart och sen lacka naglarna medans jag gör läxorna. Jag hoppashoppashoppas att vi bara har en läxa tills imorrn. Annars är jag rätt körd. Orkar ingenting just nu. Mina tänder och tandkött värker, dessutom. Var till tandläkaren imorse och spände tandställningen. Aoutsch är nog det rätta ordet!

God natt allihopa! Hörs imorgon!
Dom blev inte snygga, men söta det är de! HÄR hittar ni receptet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar