10 januari 2015

CATS

Fann alldeles nyss en mapp med en massa katt-bilder. Asså jag dööör, är de inte söta?!?! Har suttit ett bra tag nu och åjjat mig över hur gulliga de är/var. Och tänk att alla dessa har varit våra. Helt sjukt alltså... Tror att vi sammanlagt har haft runt 28/29 katter (alla finns inte med på bilderna), men är inte helt säker. Just nu har vi bara Mowgli och Laban kvar. Frida, som är mamman åt alla katter, sprang bort i somras. Jätte tråkigt. Verkligen. Jag saknar alla kattungar, och Frida, väldigt mycket. Minns ännu när jag kom hem från en jobbig skoldag så kom dom springande i full fart mot mig. Nää alltså såå sött!! Och när dom hoppade upp i sängen på kvällarna och började spinna och trampa på täcket. Och när jag såg på TV och de kom i min famn och somnade. Och när vi var vid villan och busade i sanden. Och när jag lekte att de var små bebisar och lag blöjor på dem (eller förresten det var Anna som gjorde det, hahaha). Jag saknar varenda lilla kattunge.

4 kommentarer:

  1. Aww! Någon speciell ras?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria12 januari 2015 15:09

      Nej tror inte det! Isf halv Angora :)

      Radera
  2. Ti i så gullo! Sku så gärn vila ha katt/hund... <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria12 januari 2015 15:10

      Jaa visst är dom! :D

      Radera