21 januari 2015

Det är så logiskt att alla fattar utom du

Läser denhär boken just nu. Det är så logiskt att alla fattar utom du. Faktiskt mycket bättre än vad jag hade förväntat mig. Har bara kommit igenom halva men hittills verkar den bra. Tycker det är så himla svårt att hitta intressanta böcker nuförtiden. Känns som att jag läst det mesta. Vilket absolut inte är sant men det känns så. Det värsta är när man läst ut en bok och inte alls vet hur man ska hitta en bok som överträffar den man just läst. Har ni några boktips? Tipsa gärna! Är just nu inne i en period då jag bara vill läsaläsaläsa. Det är kul med böcker! Vi skriver noveller på modersmål så lite inspiration skadar ju aldrig.

9 kommentarer:

  1. Hej! Skulle du kunna göra en room tour eller bilder på ditt rum?

    SvaraRadera
  2. Jag har läst den boken, håller med om att den var riktigt bra! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria22 januari 2015 17:33

      Jaa alltså den var bra ända tills slutet, haha! Nää men tyckte den slutade så... oklart på något sätt :)

      Radera
  3. Vackra människor av Peppe Öhman
    Det handlar om dej av Sandra Beijer
    Lika delar liv och luft av Sara Jungersten

    Om du vill läsa krönikor skrivna ur en 18-årings perspektiv kan du kolla in min blogg! :) www.linahassel.blogspot.com

    SvaraRadera
  4. Har du läst Kepler böckerna? Dom är by far de bästa böcker jag läst! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria25 januari 2015 13:27

      Jag har hört väldigt bra om de böckerna men jag tror faktiskt inte det är några böcker för mig, jag är så himla känslig haha! ;)

      Radera
  5. Villa slags böcker skulle du vara intresserad av då? Fantasy? Kärlek?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria25 januari 2015 13:33

      Alltså det är inte riktigt så stor skillnad, gärna lite spänning med blandat med kärlek. Det gillar jag. Och absolut INTE fantasy! ;)

      Radera
  6. morden i sandhamn böckerna av Viveca Sten är jättebra och spännande !

    SvaraRadera