7 januari 2015

Did an order

1 - HÄR   //   2 - HÄR   //   3 - HÄR   //   4 - HÄR

Jag tänkte före jag klickade mig in på H&M:s hemsida "du får inte köpa något som är ordinarie pris, det måste vara på rea!", och jaa hur bra gick det? Inte så bra kan jag säga er. Bara halsduken var nedsatt. Men hittade inte något som föll mig i smaken, märkligt nog. Jeansen väntar jag på extra mycket. Nu just använder jag bara mina svarta byxor så det behövs verkligen ett par andra jag kan variera mellan. Jag brukar faktiskt bara köpa byxor på barnsidan. Allt är för långt på damsidan! Utbudet är verkligen inte stort MEN byxorna är flera gånger billigare.

2 kommentarer:

  1. Köper nästan alla mina jeans från barnsidan. Särskilt då det gäller mer basic jeans. Ett tips är dock Kristen jeans på Gina Tricot, de finns ner till storlek 23 eller 24 och är ankelkorta, vilket betyder perfekt längd för oss kortisar ;) De är dessutom super tajta men har en härlig stretch.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria10 januari 2015 16:40

      Jaa men alltså det är omöjligt för mig att hitta jeans på damsidan. Endera är dom för långa elr för stora i midjan. Tycker det ändå finns jeans på barnsidan som är hur snygga som helst. Många tror ju att man absolut inte kan köpa därifrån bara för att man har blivit äldre, men så är det ju inte riktigt ;) Jag har faktiskt spanat in Kristen jeansen på GT, riktigt snygga så kanske jac borde slå till? :)

      Radera