3 januari 2015

Dinner with family friends

Kvällens dessert, gjord av mammsen. Dock lät jag bli att smaka. Är inte förtjust i maräng.
 
Ikväll har vi haft över Anna och hennes familj på "middag" (vi bjöd inte på något hejdundrande utan det blev en köttbit och massa sallad, behövs lite nyttigare nu efter all julmat man tryckt i sig), våra familjer är familjebekanta sedan länge tillbaka. Det är längesedan vi träffats riktigt allihopa (min, Annas och Fannys familjer) så jag hoppas vi får till en träff snart. Förutom att vi ikväll ätit mat så har vi också sett film. Som alltid hehe. Nää men vi var faktiskt sociala på nyårsafton så vi tar liksom igen den osociala tiden. Om ni fattar?
 
Nu ska jag faktiskt läsa en bok! Kan inte sitta och glo framför dataskärmen hela natten... Sov sött mina läsare! Själv ska jag försöka glömma "ghostface" så jag kan börja sova. Fy sjutton vad läskig den masken är! Kommer ju drömma mardrömmar inatt!

2 kommentarer:

  1. Good day I am so delighted I found your webpage, I really found you by accident, while I was
    browsing on Askjeeve for something else, Nonetheless I
    am here now and would just like to say many thanks for a incredible post and a all
    round enjoyable blog (I also love the theme/design), I don't have time to
    look over it all at the moment but I have book-marked it
    and also added in your RSS feeds, so when I have time I will be back to read a great deal more, Please do keep up the superb job.



    Here is my homepage; home improvement diy ideas (http://www.homeimprovementdaily.com/)

    SvaraRadera
  2. What's up everybody, here every one is sharing such know-how, therefore it's pleasant to read this weblog, and I used to pay a visit this blog
    every day.

    my webpage :: lose belly - ,

    SvaraRadera