28 januari 2015

Födelsedagskaffe

Ikväll hade jag som sagt över fammo, faffa, mommo, moffa och faddrarna över på tårta och annat smått och gott. En riktigt trevlig kväll har jag haft! Fick en hel del pengar, och det är ju det som uppskattas mest, hehe. Jag ska inte slösa pengarna utan de åker in på ett konto. Jag är väldigt snål av mig. Faktiskt. Man skulle kanske inte tro det but that's the truth! Köper nästan aldrig några dyra produkter. Inte äns kläder. Tycker det är så onödigt när man kan hitta lika fina grejer fast för ett förmånligare pris.

Stort tack till alla som gjort min födelsedag till en bra dag! 
Tårtan innehöll två olika sorters mousser, vitchoklad och Daim. Den smakade g.u.d.o.m.l.i.g.t

2 kommentarer:

  1. Åh vill du lägga ut receptet på tårtan? Eller finns den att köpa någonstans? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria1 februari 2015 22:28

      åjj åjj åjj, förlåt för att det tagit en sån tid att svara! Tårtan har jag inte gjort själv utan den beställde vi av en bekant :) tror den faktiskt inte var så svår att laga. Översta laget är vitchokladmousse, andra är "daimmousse" och det understa lagret är någonsorts mandelmassa. Supergod var den! :D

      Radera