13 januari 2015

Latest outfits - Sequindresses

Vet ni, jag är så fruktansvärt trött på paljetter!! Haha helt sjukt att jag gått och varit förälskad i mina paljettklänningar. Men nu är den förälskelsen över och jag skulle bara vilja spy på dem. Jaa inte bokstavligen då förstås. Ska aldrig mer lägga på mig paljetter (där ljög jag, klart jag kommer!), men så känns det nu i alla fall. Jag kände mig i alla fall väldigt fin och uppstädad i dessa outfits. Favoriten är trean eftersom jag gillar klänningen och alla snygga detaljer till. Ettan är också väldigt snygg och tyvärr fick klänningen ingen rättvisa på bild. Det är så synd när det blir så, att outfiten är skitsnygg men sen på bilderna ser det helt galet ut. Ni modebloggare, håller ni med? Tvåans outfit gillar jag också. Så roligt när man kan fynda saker på loppis!

Vilken av klänningarna är din favorit?

2 kommentarer:

  1. Den tredje e så snygg!! Men jo, ja vet exakt känslan när man har på sig nå riktit snyggt fö en gångs skull å så bli de int bra på bild. ;)

    SvaraRadera
  2. Jag gillar ettan mest! Men treans halsband är såå snyggt. Varifrån är det? :)

    SvaraRadera