6 januari 2015

Önskeinlägg: Bloggar jag läser

.....

Dessa bloggar klickar jag mig in på dagligen (plus mina vänners bloggar). Men sen har jag ju också såna bloggar som jag kollar in nu som då. Jag har märkt att min lista har minskat rejält sen förra gången jag listade alla bloggar. Jag har slutat läsa väldigt många, vet inte alls varför... Antar att jag inte längre har lika tid och att det inte intresserar mig lika mycket som det gjorde förut. Nu kanske ni undrar vilka av dessa bloggar som är mina favoriter och jag kan säga som så att jag gillar alla på ett eller annat sätt, men just nu är min tre favoriter Janni Deler, Frida Wiman och Caroline Berg Eriksen. Tre tjejer som ger inspiration till tusen! Jag har alltid haft Kenza som favorit men jag tycker hennes blogg har blivit så himla ytlig och tråkig på något sätt.

Vilken är din favorit blogg?

2 kommentarer:

  1. Din blogg måste vara den enda ja fortfarande läser! Håller med om Kenza, hon känns väldigt opersonlig nuförtiden. :/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria13 januari 2015 20:13

      Nejmen vad kul att du följer mig ännu. TACK! Och jaa Kenzas blogg... vet inte vad jag ska säga? Alltså den är fortfarande bra men så tråkig på något sätt... :(

      Radera