24 januari 2015

På bio - Taken 3

Var filmen bra? Öööhhmm jooo!! Den överträffade faktiskt mina förväntningar. Jag är inte den personen som gillar actionfilmer, vet inte varför, men alla Taken filmerna är såå mycket mer än bara PANG PANG PANG. Det är en ordentlig genomtänkt story. Tummen upp! Jaa vad vill ni att jag ska berätta? Svårt att komma på något, jag vill ju inte spoila! Men jag kan säga som så; Den var MEGA BRA! Vågar inte säga mer, ni kanske blir arga. Jag konstaterade redan i början av filmen att det här med att gå på bio är inte min grej. Som ni redan vet pratar jag medans jag kollar film. Jag hittar hela tiden nya saker att diskutera. Anna höll på att bli galen på mig ett tag när jag inte kunde vara tyst. "Men tyst nu Carro", "Jaaajaaa!", "Hödu nu ska du kolla istället för att prata". Jobbig jag är hahah...
 
Nää nu ser jag i kors. Kanske det är bäst att jag stänger ner datorn och återkommer imorgon? Tror jag gör så. Godnatt sweethearts!

4 kommentarer:

  1. Jag har också sett filmen och den var sjukt bra!!! Jag skulle vilja att du skulle göra mer videos alltså inte bara vloggar utan också typ månadsfavoriter och smink videos ;) skulle du kunna det?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria26 januari 2015 15:29

      Jamen visst var den! Kan dom inte laga en Taken 4 också? ;)

      Aaa men det ska jag ta och fixa! Tror det blir till helgen! :)

      Radera
  2. Haha ja pratar ALLTID när ja ser på film eller är på bio, å alla e som baa vaaa tyst nu XD å btw sku du kuna göra ett inlägg om hu ditt rum sur ut?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria26 januari 2015 15:26

      Jaaa att man ska måst va knäpptyst när man kollar film är ju helt sjukt! ;P Tur att det finns nån som är lika som mig ;)

      Radera