28 januari 2015

Sweet sixteen!

Det är säkert ingen nyhet att jag fyller år idag, för ni har säkert redan sett Annas kollage? Inga kommentarer. Haha! Vad tycker ni, är jag inte snygg? Mina vänner får DAGLIGEN en drös med fula selfies. Jag lovar att de tar bort mig på snapchat snart! Såå.. jag får väl ta och säga grattis till mig själv då. 16 år! Kan vi inte bara ta och stoppa tiden? Jag vill inte bli gammal och grå! Jag har givetvis måånga år kvar tills det men jag kan ändå inte låta bli att nåjja över att jag blir bara äldre och äldre. Det var ju så nyss jag var nio och ville ha egen dator, telefon, snygga kläder osv.

Jag har hittills haft en riktigt bra födelsedag! Mina vänner gav mig massa grattiskramar och var onormalt snälla idag. ;P De hade fixat en t-shirt med tryck åt mig som jag tvingades ha hela skoldagen. Bilden som är tryckt på t-shirten är en gammal bild på mig. Riktigt sött! Jag borde visa den åt er! Nu har jag tyvärr inge mer tid att sitta här vid datorn och chilla - för nu blire födiskalas åt mommo, moffa, fammo, faffa och faddrarna. Åh så kul!

6 kommentarer:

  1. Grattis på din dag fina duu!! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria28 januari 2015 22:37

      Åjj nemen tack så mycket, Jennifer! :D

      Radera
  2. Hoppas du får en bra tid som sextonåring! Grattis!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria1 februari 2015 22:30

      Tacktack! jaaa vi får väl hoppas det ;D

      Radera
  3. Grattis! Hoppas du hade en underbar dag! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria1 februari 2015 22:29

      åh tack! jamen det hade jag verkligen! :D

      Radera