17 januari 2015

Waffled hair

Idag har jag våfflat hår! Det är inte ofta jag våfflar håret, kanske bara sisådär två till tre gånger om året. Varför? Jo för att det tar himla länge och jag får alltid så sjuk arm av att hålla i den tunga locktången. Otränad eller något. Fast fint är det! Tycker det passar allra bäst åt dem med kort och mellan långt hår. För er som har tunt hår kan jag verkligen rekommendera att våffla håret. Det ger supermycket volym och ser hundra gånger tjockare ut. Min "våffeltång" kommer från OBH Nordica.

Vad tycker ni om läppstiftet då? Jag tycker det är superfint! Ganska diskret men ändå lite extra. Min läppfärg är precis samma som läppstiftets färg så varför jag applicerar det är för att det gör läpparna fylligare och ser lite större ut. Jag applicerar alltid läppomada före jag lägger läppstift/läppglans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar