13 februari 2015

13.2.2015

Hej allihopa! Skönt med fredag va? Samhällsprovet gick helt åt skogen. Dethär med regeringen och riksdagen, inte alls något som intresserar mig... Det ända jag vet är att vår statsminister heter Alexander Stubb och har rötterna från Esse - och DÄR tog det stopp när jag skulle berätta allt jag visste om regeringen. H.J.Ä.R.N.S.L.Ä.P.P.  Provet var riktigt svårt så att jag var tvungen att skriva på övertid, och det tog så pass länge så vår lärare gick hem haha.

Imorgon är det vändagen/ alla hjärtans dag! Detta firade vi såklart i skolan redan idag. Det var vi i vänligan som stod för "programmet". Ganska skönt ändå att missa lite lektioner hehe... De elever som ville fick skriva på rosa post-it lappar komplimanger åt t.ex en vän eller bara något åt hela skolan. Det blev många lappar och det tog sin lilla tid att först gå igenom alla lappar och sen lägg upp dem på väggen, men roligt hade vi! Tänk vad ett par komplimanger kan förgylla ens dag! Helt otroligt egentligen. I onsdags tjuvstartade klassen vändagen med att skriva något fint om varenda person i klassen. Jag fick så många fina komplimanger så man blev/är ju helt rörd. Tack höni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar