16 februari 2015

16.2.2015

Heeej! *Host host*

Är fruktansvärt förkyld ännu så det fick bli en hemma dag. Igen. Detta är en veckan då jag absolut inte har tid att vara hemma. Tre prov som ska skrivas. Hjälp, blä, usch, vill inte, hatar det, orkar inte. Jag pratar inte om den ork som att "jag orkar inte läsa på prov för att det är så jobbigt och tar sån tid" utan mer "jag orkar inte för jag är inte riktigt på topp". Därför skulle det vara skönt att skriva finska först veckan efter sportlov när jag har fått vila upp mig i en hel vecka och jag kan fokusera på det ordentligt.

Idag har jag bara vilat upp mig. Är trött tröttare tröttast. Imorse såg jag några avsnitt OTH (kollar om hela serien för fjärde gången. Varför? Joo för att OTH är den bästa serien, finns ingen som är bättre!) och senare traskade jag iväg till mommos och moffas för att äta lunch. Gott med mommos mat! Till efterrätt blev det... FASTLAGSBULLAR!! Åh vad jag har längtat efter att få trycka i mig dessa goda bullar! Eller "semla" som dom säger i Sverige. Och de ska vara fyllda med sylt, mandelmassa är äckligt!
Hur är det med er, gillar ni fastlagsbullar?

2 kommentarer:

  1. du sko ju kona byri videoblogg ( tags, utmaninga, och smink videos osv ) :) bra blogg!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria17 februari 2015 21:41

      Kanske de... Jag har ju gjort några korta men jag antar ni vill se fler? ;) Tycker bara det är så svårt att klippa ihop allt och det tar en sån tid. :/ Och tack så mycket snälla du! :D

      Radera